CASE STUDY DIGITAL | GRA

GRYWALIZACJA
Wirtualna wizyta handlowa

ZADANIE

Gra zamiast nudnego szkolenia

Problem klienta

Dramatycznie niska frekwencja sprzedawców na e-szkoleniach.
Brak podstawowej wiedzy skutkujący brakiem przestrzegania firmowych procedur.
Jak skłonić sprzedawców do odrobienia pracy firmowej?

Nasze rozwiązanie

Fajna gra zamiast nudnego e-szkolenia. Dla najlepszych graczy cenne nagrody, dla wszystkich – wciągająca zabawa. ALE żeby się zabawić i zgarnąć bonus trzeba przejść przez obowiązkowy etap edukacji. Takie są bowiem reguły gry. Trzeba odrobić lekcje i zaliczyć kursy. Zamiast kostki do gry są manuale i materiały firmowe do opanowania. Da się zrobić, jak w perspektywie jest wizja upolowania fajnej nagrody. Sprzedawco, w to mi graj!

Efekt

To było ewidentnie dobre zagranie ze strony Klienta.
Frekwencja na szkoleniu – ponad 90%. Prawie wszyscy kursanci zdali.
Co się pobawili to ich, a firma odnotowała większy zysk.

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Nasi Klienci