CASE STUDY INCENTIVE | WSPARCIE SPRZEDAŻY

INDIE
Śladami YETI

ZADANIE

Wypromować nowy model SUVA

PROBLEM KLIENTA

Zainteresownie dziennikarzy nowym modelem auta i zaprezentowanie go w niecodziennych warunkach. Wyprzedzenie konkurencji klasą pomysłu i oryginalnością eventu. Miała być niezapomniana jazda i szum mediów po zgaszeniu silnika.

Nasze rozwiązanie

Do prezentacji miejskiego SUVa z terenowym zacięciem wykorzystaliśmy napęd niecodziennych połączeń. Zabraliśmy dziennikarzy do Kaszmiru – by podążając tropem legendy Yeti zyskali moc niezwykle inspirujących doświadczeń. Stanęli twarzą w twarz z legendą Człowieka Śniegu. Dotarli do miejsc, gdzie mit przeplata się z mistyką, a święty, buddyjski spokój z emocjami test drive na Pustyni Gobii. Przejazd przez najwyższą na świecie przełęcz w Himalajach wieńczył scenariusz imprezy. Skonstruowanej tak, by dziennikarze długo mieli nad czym medytować, i o czym pisać.

Efekt

Największa ilość publikacji prasowych ze wszystkich zorganizowanych w tym okresie promocji aut. Zdecydowana przewaga pozytywnych opinii. Po prostu modelowe osiągi.

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Nasi Klienci