CASE STUDY DIGITAL | GRA
Dramatycznie niska frekwencja sprzedawców na e-szkoleniach.
Brak podstawowej wiedzy skutkujący brakiem przestrzegania firmowych procedur.
Jak skłonić sprzedawców do odrobienia pracy firmowej?
Fajna gra zamiast nudnego e-szkolenia. Dla najlepszych graczy cenne nagrody, dla wszystkich – wciągająca zabawa. ALE żeby się zabawić i zgarnąć bonus trzeba przejść przez obowiązkowy etap edukacji. Takie są bowiem reguły gry. Trzeba odrobić lekcje i zaliczyć kursy. Zamiast kostki do gry są manuale i materiały firmowe do opanowania. Da się zrobić, jak w perspektywie jest wizja upolowania fajnej nagrody. Sprzedawco, w to mi graj!
To było ewidentnie dobre zagranie ze strony Klienta.
Frekwencja na szkoleniu – ponad 90%. Prawie wszyscy kursanci zdali.
Co się pobawili to ich, a firma odnotowała większy zysk.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z jakości świadczonych usług, jak i kreatywności i otwartości pracowników UTE. Firma UTE udowodniła, że potrafi sprostać oczekiwaniom klienta, a jej usługi są godne polecenia ____________________________________________________
Podczas całego procesu powstawania wydarzenia, zespół UTE zadbał o każdy szczegół i znajdował korzystne rozwiązania dla wszystkich postawionych im zadań ____________________________________________________
Z Grupą UTE pracujemy już od 2007 roku. Od tego czasu zorganizowaliśmy wspólnie mnóstwo imprez zarówno polskich jak i zagranicznych. Możemy z całą pewnością rekomendować Grupę UTE jak profesjonalnego partnera (…)
Na szczególną uwagę zasługuje elastyczność i jakość świadczonych usług którą pokazała (UTE Group) dokonując czasem rzeczy niemożliwych w trosce o zaspokojenie wymagań naszej firmy i o jej wizerunek w stosunku do zaproszonych Klientów
Możemy z całym przekonaniem rekomendować firmę UTE Group jako profesjonalistów z dużym doświadczeniem i rzetelnego partnera do współpracy, który dba o potrzeby swoich klientów ____________________________________________________
Atrakcje zorganizowane podczas całego wyjazdu pozostawiły w naszych głowach wspomnienia, których nie da się wymazać _____________________________________________________________________
Doceniamy szczególnie fakt, że mimo problemów z silnikiem w samolocie i odwołaniu lotu, Państwa agencja stanęła na wysokości zadania i zapewniła wzorowy serwis dla naszych Klientów ____________________________________________________