CASE STUDY DIGITAL | PROGRAM

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
Wsparcie sprzedaży

ZADANIE

Zwiększenie sprzedaży poprzez program lojalnościowy

Problem klienta

Klasyczny program partnerski wymagał uszycia nowego garnituru.
Stary był dla uczestników niemodny i za ciasny.
Ich zaangażowanie w projekt spadało, zyski firmy też.

Nasze rozwiązanie

Niesztampowe podejście do tematu.
Innowacyjnym rozwiązaniem okazało się stworzenie portalu aukcyjnego.
Zbieranie wirtualnych punktów wprowadziło element rywalizacji między uczestnikami. Pracownicy mogli licytować nagrody i przelicytowywać się wzajemnie. Wciągający mechanizm i element zdrowej konkurencji sprawiły, że klasyczny program partnerski mocno zyskał na atrakcyjności. Cały biznes również.

Efekt

W ciągu 5 miesięcy portal wygenerował ponad milion odwiedzin. Zyski z wylicytowanych gadżetów kilkukrotnie przewyższyły koszty wdrożenia programu i zakupu nagród. Sensacyjna efektywność kosztowa.

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Nasi Klienci