CASE STUDY INCENTIVE | AKCJA PROMOCYJNA

USA
ZERO grawitacji

ZADANIE

Wypromować nowy produkt

Problem klienta:

Niestandardowe wprowadzenie na rynek napoju energetyzującego sugar free, który trzeba wypromować i zwiększyć jego sprzedaż. Potrzebna akcja z charakterem, która pozwoli wznieść się ponad konkurencję siłą oryginalnego pomysłu.

Nasze rozwiązanie

Szalona, ogólnopolska akcja promocyjna i konkurs, który zwycięzców doprowadzał prosto do Stanów. … Nieważkości. W nagrodę, w latającym parabolicznie samolocie NASA mogli przeżyć swoje ZERO GRAWITACJI. W 10 tygodni wizja kosmicznego doświadczenie skusiła ponad 160 tysięcy śmiałków spragnionych mocnych wrażeń. Nieziemska premiera zapracowała na atrakcyjny wizerunek produktu. Tak podbiliśmy planetę o nazwie rynek.

Efekt

Napój z pozycji nr 3 wskoczył na pozycję lidera na polskim rynku. Sukces był tak słodki, że promocja wariantu bezcukrowego objęła całą markę, czyniąc z niej długoletni numer 1 w kategorii.

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Nasi Klienci